تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی

چهار شنبه 10 بهمن 1394
ن : علیرضا

تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی

تحقیق-بتن-مسلح-به-الیاف-فولادی

تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 1716
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
هر چند که از بدو پیدایش بتون، تحول اندکی در آن به وجود امده، لکن طیف وسیع کاربرد بتون عملا ً بیانگر این مطلب است که مزایای بیشماری که این نوع مصالح از آن برخوردار است، سایر موارد آن را تحت شعاع قرار می دهد.
در طراحی یک پروژه، بکار گیری مصالح مناسب، مقاوم و ارزان از مهمترین ظایف یک مهندس به حساب می آید. یکی از مهمترین و ارزان ترین مصالح موجود که در دنیا کار برد وسیعی دارد، بتون است. مزایایی که بتون از آن برخوردار است باعث شده که مورد علاقه اکثر مهندسین ،طراحان و کارفرمایان باشد. از عمده ترین مزایای بتون، امکان به کار گیری آن در اغلب مناطق جغرافیایی، استفاده از مصالح طبیعی و ارزان، دارا بودن هزینه ی کم در مقایسه با حجم زیاد عملیات، شکل پذیری آن با توجه به اشکال هندسی طرح، امکان مکانیزه کردن عملیات عدم نیاز به نگهداری پر خرج بنا در طول عمر بهره برداری و ... است.

فهرست مطالب:
مقدمه
اثرات مثبت کاربرد الیاف فولادی
بتون مسلح به الیاف فولادی
خزش و جمع شدگی دراز مدت
جمع شدگی خمیری بتن
وزن مخصوص
طاقت و ضریب بتون الیافی
خواص بتون مسلح به الیاف فولادی  
پوسیدگی و زنگ زدگی الیاف فولادی
خوردگی الیاف فولادی در بتن
طاقت بتون الیافی
کاربردهای بتون مسلح به الیاف فولادی
پل ها
ملزومات بتن دارای الیاف فولادی
روش تولید
روشهای مخلوط کردن
روش طرح اختلاط برای بتن دارای الیاف
 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی , تحقیق بتن مسلح به الیاف فولادی , بتن مسلح به الیاف فولادی , دانلود تحقیق بتن مسلح با الیاف فولادی, تحقیق بتن مسلح با الیاف فولادی , بتن مسلح با الیاف فولادی , دانلود تحقیق بتن مسلح الیاف فولادی , تحقیق بتن مسلح الیاف فولادی, بتن مسلح الیاف فولادی , دانلود تحقیق بتن مسلح شده به الیاف فولادی, تحقیق بتن مسلح شده به الیاف فولادی, بتن مسلح شده به الیاف فولادی , مسلح شده به الیاف فولادی , اثرات مثبت کاربرد الیاف فولادی, بتون مسلح به الیاف فولادی, خزش و جمع شدگی دراز مدت, جمع شدگی خمیری بتن, طاقت و ضریب بتون الیافی, خواص بتون مسلح به الیاف فولادی , پوسیدگی و زنگ زدگی الیاف فولادی ,